טיפולים באמצעות ההילה

ההילה הרב-ממדית
הילת האדם מקיפה אותו מכל עבריו ולכן יוצרת גוף אור תלת-ממדי המקיף כל אדם חי.
באבחון נבדק האדם באמצעות חישת ההילה, המקיפה את גופו ונמצאת גם לפניו וגם מאחוריו ומכל צדדיו, כלומר באופן תלת-ממדי.
חלקים מסוימים מההילה, ולעתים ההילה רובה ככולה, מייצגים בבדיקות מסוימות הילה עתידית, כלומר השפעות אפשריות בעתיד. הטיפול בהילה כולל את ההילות העתידיות ומתוך כך מתחזקת ההילה ונוצרת הגנה ושינוי התכנות הפנימי.
ההילה ניתנת למיפוי בהתאמה לאיברי הגוף של המטופל ובהתאם לכך נבנה הטיפול. בדיקת ההילה ואיבריה כוללת בדיקה של מרכזי האנרגיה לפי כמה מערכות, בעיקר לפי הצ'קרות ולפי עמוד הספירות הקבלי. כמו כן מתקבלים נתונים המראים את מצב הרגישות האישית של ההילה והאדם שבה וכן שדות מגנטיים בהילה של המטופל, הכוללים מידע על מצבו בחיים: באיזו מידה דרכו סלולה לפניו, מצב מערכות היחסים, מידת הגנותיו, מצבים מיסטיים ורוחניים ועוד.

קבלת החלטות על פי ההילה 
הייעוץ למטופל בשאלות חיים שונות, אם בבחירת נתיב בחיים ואם במערכות יחסים וכדומה, מתבצע בעקבות בדיקת הדברים עצמם בהילתו של המטופל.
בדיקה מיוחדת זו מאפשרת לראות "מה זה עושה לך", אילו שינויים נגרמים להילה שלך בעקבות בחירות שונות.
השינויים בהילה מלמדים אותנו איפה נמצאים מירב הסיכויים להצליח, איזו דרך קלה ונעימה יותר, איפה אין בכלל סיכוי, מתי הבחירה היא בעצם נסיגה ולא התקדמות, מתי יש אפילו חשש לבעיות בריאות כתוצאה מבחירה שגויה וכיוצא בכך.

מחיקת טראומות
איתור הבעיה בהילה עצמה: מחיקת טראומות וזיכרונות קשים המשבשים את התפקוד היומיומי, עוצרים אותנו בהתפתחותנו, ויוצרים אצלנו חזרה מתמדת על דפוסי התנהגות מכשילים.

אין זו "מחיקת זיכרונות" מתודעת המטופל. האדם תמיד יזכור את חוויותיו. אולם אחרי הטיפול הזה הזיכרון לא יהווה גורם מפריע להתנהגות תקינה על פי תפיסתו של האדם ובהתאם לנסיבות חייו בהווה.
הדבר מתבצע אך ורק על פי בקשתו הברורה של המטופל ובהתאם למידת החשיבות שהוא מייחס לעניין.

טיפול בבעיות ספציפיות
גם כשפונים אלי בבעיה מאד ספציפית אני בודקת את הדברים בהקשר הרחב ובתוך ההילה. לאחר איתור ובדיקה נשלחת אנרגיית מרפא למטופל בתחומים אישיים. נעשים טיהור ההילה, איחוי קרעים ומילוי חורים, הסדרת הזרימה, איזון, חיזוק והגנות. תוך כדי כך מקבל המטופל מודעות חדשה למצבו, לסיבות לתופעה המטרידה או למיקוד המומלץ – הכול לפי העניין.
ניתוח ברוח מבוצע במידת הצורך. אני בודקת את מצבם של האיברים הפנימיים ו/או מערכות הגוף, וברשות המטופל אני "מוציאה" את האיברים ל"ניתוח ברוח".
האיבר מקבל מעין עיסוי חיצוני ופנימי, ניקוי וחיזוק, הסרת כאבים והחלמה – הכול ללא מגע.
לעיתים מבוצע הטיפול בעזרת קריסטלים.

האבחון והטיפול
האיבחון מתבצע באמצעות מטוטלת וכף ידי, שעוברת באוויר מסביב להילה שלך ובחלקים משמעותיים שלה. ההילה סביב כל הגוף שלך, לא רק מעל הראש. אתה אינך שטוח: יש פנים, אחור, ימין ושמאל, ההילה חובקת אותך מכל עבריך. מתקבלת אינפורמציה הנוגעת לגוף, לנפש לרוח ולנשמה.  ההילה משקפת תחומי חיים שונים, התלבטויות וקשר או אי-קשר עם הכוחות המדריכים שלך.

בטיפול אני מאתרת את הבעיה, מזרימה אנרגיות בקודים קבליים, תפילות, ולפעמים צריכה לעשות טיהור בעזרת אש ומים.
יש לי אינדיקציה מלאה על מצב המטופל לפני ואחרי הטיפול. הטיפול מתרחש לפעמים מאליו עם הקודים שיש לי, והטיפול זורם כל הזמן, כאילו במקלחת.

לפעמים אני צריכה לצאת מן החדר בעת הטיפול, והוא נמשך כמו מאליו.

טיפול מרחוק
זהו טיפול על הנייר, כשהמטופל נמצא בביתו ואני עובדת דרך הטלפון. המטופל המקבל נמצא בעיר אחרת או אף בארץ אחרת ומרגיש את האנרגיה הנשלחת אליו באופן מיידי. הוא חש רגיעה, כאבים נחלשים ונעלמים והוא מקבל מענה לשאלותיו.

איחוי ההילה
חשיבות יתרה נודעת לזיהוי חורים, סדקים וקרעים בהילה, שלתוכם חודרים זיהומים המפריעים לריפוי תקין ומקשים מאוד על ההחלמה.
טיפול זה נחוץ במיוחד במקרים של שברים וקרעים בגוף. לעתים קרובות בעת קבלת מכה חזקה בנפילה, ובמיוחד אם נוצר שבר, יש קרע גם בהילה.

לעיתים קרובות נמצאים קרעים בהילה באזורי המפרקים. הם גורמים לכאבי מפרקים  או איברים או לכאבי ראש, גורמים הגבלות תנועה לגפיים ומונעים החלמה במקרה של פציעות כלשהן.
לאחר איתור המפגעים בהילה מתחיל תהליך התיקון, הכולל ניקוי וטיהור ההילה ואיחוי הקרעים ומילויים ב"חומר" הילתי רענן.
הדבר נעשה על ידי קודים קבליים ומפתחות הנשמה ובעזרת המלאכים וישויות האור. לעתים נדרשת עזרתם של חוצני האור, ואף נשמות נפטרים קרובי המטופל נחלצות לעזרה ולהדרכה.

עגלת קניות
העגלה ריקה.
Subtotal
0.00
Total
0.00
המשך בקניות
0